Ik kan dat al... JOEPIE!!!

17 september 2021

De eerste weken zijn reeds voorbij. De kleuters en ik beginnen elkaar al wat beter te kennen. Het is een tof klasgroepje!!! Er zijn heel wat afspraken en we vinden ons weggetje al. Iedere morgen maken we Jules (de klaspop) wakker, … (Hij snurkt wel altijd een beetje… )

De bronafbeelding bekijken

Na een schooldag mag het klasbaasje Jules terug in bed steken met het liedje:

De bronafbeelding bekijken

Maar we hebben nog veel meer liedjes gezongen:

De bronafbeelding bekijken

Maar jullie zijn waarschijnlijk ook wel benieuwd naar de klasfoto’s van de voorbije weken:

De kleuters hebben vandaag hun knutselwerkjes meegekregen naar huis. Gelieve de knutselzak terug mee te geven naar school met je kapoen!

De bronafbeelding bekijken

Volgende week beginnen we aan een nieuw thema: Goudlokje en de drie beren. De kleuters mogen allemaal een knuffelbeer meebrengen naar de klas, gelieve die goed te naamtekenen. Hebt u thuis dit verhaal dan mag u dit ook meegeven! Het beloven twee bereleuke weken te worden!

Prettig weekend, juf Famke

Thema “Dit kan ik al”Hieperdepiep voor Adnur!