Welkom Anne-Roos, Laurien en Nils!!!

9 november 2021
De bronafbeelding bekijken

Er zijn maandag drie hele flinke peuters gestart: Anne-Roos, Nils en Laurien.

Ze hebben elk hun symbooltje gekozen. Nils koos voor het ijsje, Laurien het visje en Ann-Roos de ballon. Ziehier de allereerste foto’s van hun schoolcarrière: https://photos.app.goo.gl/rBp8WdNws1KXSEXN8

Mag ik aan iedereen vragen om op hun flesje water, hun koekje, fruit … het symbooltje van je kind te tekenen of op te kleven. Dit zorgt ervoor dat iedereen zijn eigen koekje/fruit opeet (en vermijd traantjes).

Welkom op de "Dribbelklasweblog" van juf Nathalie!!: Fluo-actie...

Deze morgen was ik weeral een echte trotse juf!!! De ‘fluopolitie’ kwam langs om de fluohesjes te controleren. De fluopolitie zijn leerlingen van het 6de leerjaar. Bijna iedereen van de klas had zijn fluohesje aan!!! Ik zou zeggen: VOLHOUDEN!!!

Kabouters en paddenstoelenInstappers herfstvakantie